Välkommen!

Home Forum Klockforum Välkommen!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    RivalenRivalen
    Keymaster

Detta gör jag för att se om jag kan. Det behövs väl inget ytterligare klockforum. TTT och KS räcker väl långt?

Registrering och inloggning är kollat och funkar.
    Avataruppladdning likaså – scrolla till Profilbild-erna längst ner. Där kan du välja fil.
    Like/tumme upp kan användas utan att vara inloggad över hela hemsidan. I Klockforum-delen kan man gilla flera gånger.

Tycker du det är kul så registrera dig och logga in. Du är varmt välkommen! Kolla om du tycker det fungerar i mobilen? I min gamla Samsung går det bra. Berätta vad du vill ha för att detta skulle vara ett ännu bättre fungerande forum?

Jag lägger upp lite samma inlägg som jag gör på TTT, mest för att se hur strukturen ser ut.

Lägga in URLs: Bara att klistra in den URL du kopierat.

Infoga bild från din enhet: Klicka på ikonen längst till höger, sedan på kameraikonen och välj bild i din dator med dubbelklick och när adressen ligger i rutan tryck OK.

Lägga in bild från nätet: Klicka på IMG och klistra in den kopierade bildadressen i fältet som öppnats och tryck OK och OK igen.

Lägga in video: Med markören på vald plats i textfältet,klicka på ”b-qoute” och klistra in den kopierade inbäddningskoden (inte videoadressen) direkt efter + enter.

Enkelt, vet du bättre sätt, vänligen berätta hur.

Välkommen!
    Rivalen

• Detta ämne redigerades för 1 månad, 2 veckor sedan av RivalenRivalen.
    21+
    ZooginZoogin
    Deltagare

Kollade och det fungerar ju utmärkt. 🙂

4+
    RivalenRivalen
    Deltagare

3,27 MB  Göteborg på besök i Lysekil.

4+
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.